vrijdag 3 juli 2015

Lekker breiproject

Deze zomer ben ik een visserstrui aan het breien. En ik ben voor het eerst via m'n mobiel een blogje aan het maken. Ik weet niet hoe ik met deze app het lettertype e.d. moet instellen dus als een blogje er uitziet zoals deze dan is het op mijn telefoon gemaakt☺️. De wol voor deze trui heb ik bij Jeanet vandaan. Een heerlijk sokkenwolletje maar wel superzacht en het breit heerlijk. Vandaag begint de zomervakantie en voor iedereen die op pad gaat, geniet ervan! Een lieve groet uit Urk, Antje

7 opmerkingen:

  1. Hej Antje, mooi project! Het logje is helemaal goed hoor. Veel breiplezier en een fijne zomer. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die visserstruien. Ik ben (o.a.) bezig met de deken van motieven van de visserstruien. Via dezelfde Jeanet op haar blog gevonden. Breit heerlijk weg. Maar ik moet er toch een aantal. Het is me er alleen veels te warm voor nu, die pennen onder je armen.
    Dus haak ik. Warme groetjes uit Limburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag, dag, Antje wat een mooi idee om aan zo'n prachtige visserstrui te beginnen met deze fijne wol..... al zit het er natuurlijk in dat dit het begin is van meer...... Zo'n mooie trui wil vast graag gedragen worden....
    Veel zomerssteekjesplezier, groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier bij het breien van de trui. Die sokken wol lijkt me heerlijk om mee te breien goed weekend. Anny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel breiplezier
    Fijne zomer vanuit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op mijn blog heb ik een visserstrui staan gebreid op 5 naalden, wat makkelijker is tot aan de armsgaten, de mouwen op 4 naalden, steken opgenome bij het armsgat en daarna breien tot de manchetten.
    ik ben Co van De Kesse.

    BeantwoordenVerwijderen